wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • ALNAR Jarosław Kot
    NIP: 966-027-72-73
  • E-mail:alnar@alnar.pl
  • Telefon85-733-35-04
    502-329-994
    790-781-454
  • Godziny działania sklepupn-pt: 8 - 17 sobota: 8 - 14

Producenci

Kategorie

Promocje

LUNA BBS 315 PIŁA TAŚMOWA - 200030104

LUNA BBS 315 PIŁA TAŚMOWA - 2000301044 485,19 zł3 677,70 zł brutto2 990,00 zł netto

LIMIT SUWMIARKA WARSZTATOWA 1000mm 23040306

LIMIT SUWMIARKA WARSZTATOWA 1000mm 230403061 436,55 zł1 228,77 zł brutto999,00 zł netto

TENGTOOLS KOMBINERKI UNIWERSALNE 225mm MB452-9 74190307

TENGTOOLS KOMBINERKI UNIWERSALNE 225mm MB452-9 74190307101,40 zł97,17 zł brutto79,00 zł netto

TENGTOOLS POKRĘTŁO PRZEGUBOWE 1/2" 1201A 73980252

TENGTOOLS POKRĘTŁO PRZEGUBOWE 1/2" 1201A 73980252180,00 zł170,97 zł brutto139,00 zł netto

JONNESWAY ZESTAW POKRĘTEŁ DO GWINTOWNIKÓW I NARZYNEK

JONNESWAY ZESTAW POKRĘTEŁ DO GWINTOWNIKÓW I NARZYNEK299,00 zł259,00 zł brutto210,57 zł netto

LUNA TRZPIEŃ DO UCHWYTÓW WIERTARSKICH MK2xB18 - 205060809

LUNA TRZPIEŃ DO UCHWYTÓW WIERTARSKICH MK2xB18 - 20506080916,40 zł13,52 zł brutto10,99 zł netto

Allegro

 

Reklamacje

 

     Reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową można złożyć sprzedawcy
     internetowemu w ciągu 2 lat od daty wydania towaru. Co istotne, konsumenta obowiązuje
     jeszcze jedno ograniczenie – kupujący musi to zrobić przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia
     niezgodności towaru z umową (termin ten trzeba liczyć od momentu ujawnienia się wady – np.
     popsucia się zakupionego sprzętu).

     Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi 
     pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód zawarcia
     transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

     Jeżeli reklamacja dotycząca niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (na podstawie
     przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży 
     konsumenckiej) zostanie uznana, nastąpi zwrot kosztów przesłania towaru. W wypadku,
     gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący.

     Sklep internetowy www.alnar.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądań reklamacyjnych. 
     Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
     konsumenckiej, jeżeli konsument wystąpi z żądaniami z tytułu niezgodności towaru
     konsumpcyjnego z umową, a sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni,
     uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 
     Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawie-   
     sza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku pro-
     duktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować produkt posiadający wady.


 

 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl