wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kontakt

  • ALNAR Jarosław Kot
    NIP: 966-027-72-73
  • E-mail:alnar@alnar.pl
  • Telefon85-733-35-04
    502-329-994
    790-781-454
  • Godziny działania sklepupn-pt: 8 - 17 sobota: 8 - 14

Producenci

Kategorie

Promocje

REMS EVA SET 1/2"-3/4"-1"-1i1/4"-1i1/2"-2" GWINTOWNICA RĘCZNA

REMS EVA SET 1/2"-3/4"-1"-1i1/4"-1i1/2"-2" GWINTOWNICA RĘCZNA2 263,00 zł2 015,00 zł brutto1 638,21 zł netto

TENGTOOLS KLUCZ PŁASKO-OCZKOWY ZAPADKOWY 13MM

TENGTOOLS KLUCZ PŁASKO-OCZKOWY ZAPADKOWY 13MM76,60 zł72,45 zł brutto58,90 zł netto

ZEKLER 15 Clear OKULARY OCHRONNE - 380620005

ZEKLER 15 Clear OKULARY OCHRONNE - 38062000526,04 zł24,48 zł brutto19,90 zł netto

GUIDE 763 RĘKAWICE DO MONTAŻU SIZE 7

GUIDE 763 RĘKAWICE DO MONTAŻU SIZE 715,03 zł13,41 zł brutto10,90 zł netto

TENGTOOLS UCHWYT DO GWINTOWNIKÓW 1/4" TT M5-M12 - 167490309

TENGTOOLS UCHWYT DO GWINTOWNIKÓW 1/4" TT M5-M12 - 16749030955,64 zł48,99 zł brutto39,83 zł netto

MARSTON MBL.610.603 KLEJ DO TULEI I ŁOŻYSK - 10ML

MARSTON MBL.610.603 KLEJ DO TULEI I ŁOŻYSK - 10ML17,71 zł13,41 zł brutto10,90 zł netto

LUNA PISTOLET ODMUCHOWY ABG-3

LUNA PISTOLET ODMUCHOWY ABG-319,99 zł15,36 zł brutto12,49 zł netto

KRAFTWERK ZESTAW WIERTEŁ HSS WALCOWANYCH 19PC - 10900

KRAFTWERK ZESTAW WIERTEŁ HSS WALCOWANYCH 19PC - 1090042,00 zł38,00 zł brutto30,89 zł netto

Allegro

 

Regulamin

 
Regulamin sklepu www.alnar.pl



     Właścicielem sklepu internetowego umieszczonego na witrynie internetowej www.alnar.pl 
     jest firma ALNAR Jarosław Kot z siedzibą w Białymstoku przy ul.Rubinowicza 35, zarejestrowana
     przez Prezydenta Miasta Białegostoku pod numerem wpisu 72178.

1. Składanie zamówień.

1.1. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu alnar.pl jak również opisy produktów
        stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeks Cywilnego.
        Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia
        umowy. Charakter wiążący (na potrzeby zawarcia konkretnej umowy) zyskują one
        z chwilą potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji,
        co zostaje potwierdzone drogę e-mail lub w trakcie kontaktu telefonicznego.

1.2. W celu zamówienia produktu/produktów dostępnych w sklepie internetowym należy
        zarejestrować się podając swoje dane niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz
        do późniejszej jego realizacji. Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący
        Państwa produkt/produkty do swojego koszyka. Zakładanie konta / rejestracja jest
        bezpłatna. Istnieje również możliwość dokonania zakupu "bez rejestracji", podając jedynie
        dane niezbędne do realizacji jednorazowego zakupu. Prawidłowe złożenie zamówienia
        zostanie automatycznie potwierdzone wysłaniem wiadomości na podany adres e-mail. 
        Zamówienia można składać 24 godz. na dobę, przez wszystkie dni w roku.

1.3. Zamówienia można składać również drogą telefoniczną w godzinach pracy biura handlowego
        w godzinach: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00, sobota 8.00 - 14.00

1.4. Każde poprawnie wypełnione zamówienie będzie zweryfikowane w ciągu 24 - 36 godzin
        od momentu jego złożenia. Weryfikacja ta jest konieczna i będzie przeprowadzana
        telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail. Wraz z weryfikacją zamówienia nastąpi
        ustalenie dokładnych warunków dostawy.

1.5. W przypadku konieczności weryfikacji telefonicznej i braku możliwości telefonicznego
        skontaktowania się z zamawiającym, okres weryfikacji zostaje przedłużony o następne
        24 godziny lub ich wielokrotność, w przypadku dalszych problemów z kontaktem
        telefonicznym, po upływie 5 dni roboczych i nie uzyskaniu kontaktu telefonicznego, 
        zamówienie może zostać anulowane.

1.6. Zamówienia będą realizowane wyłącznie w przypadku pomyślnie przeprowadzonej
        weryfikacji. Korekty zamówienia można wprowadzić tylko przed jego zatwierdzeniem do
        realizacji. Późniejsze zmiany będą traktowane jako  kolejne, odrębne zamówienia.

1.7. Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza,
        jego niekompletności lub niepomyślnie przeprowadzonej weryfikacji telefonicznej.

2. Warunki dostawy.

2.1. Zamówienia złożone na towar dostępny w danej chwili w magazynie i potwierdzone do
        godziny 13.00 wysyłane są tego samego dnia. Przesyłka do odbiorcy dociera zwykle
        następnego dnia od dnia wysyłki. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 1-7 dni
        roboczych. Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie
        zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę. Usługa jest dodatkowo płatna i
        ograniczona terytorialnie. 
        Ważne! O precyzyjny czas realizacji zamówienia zawsze można zapytać sprzedawcę
        np. w chwili potwierdzania przez niego zamówienia, telefonicznie lub mailem.
        Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski.

2.2. Towar zamówiony i potwierdzony podczas weryfikacji może być dostarczony wyłącznie
        w miejsce wskazane na zamówieniu.

2.3. Zamówione produkty doręczane są firmą kurierską GLS, JAS-FBG bądź za pośrednictwem Poczty
        Polskiej. Każdy zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym
        opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.

2.4. Koszt przesyłki przy zamówieniu o wartości brutto powyżej 299 zł i wadze nie przekraczającej
        30 kg ponosi sklep (dotyczy elektronarzędzi). Przy kwocie zamówienia mniejszej niż 299 zł
        brutto koszt przesyłki ponosi odbiorca (Zamawiający), jest on widoczny w trakcie
        zatwierdzania zamówienia*. Opłata doliczana jest do wartości całego zamówienia
        realizowanego jednorazowo.
        Ważne! Koszty przesyłek wielkogabarytowych typu kompresory, agregaty prądotwórcze, piły
        ukosowe itp. będą ustalane indywidualnie każdorazowo przy danym zamówieniu.
        *od czasu do czasu występują promocyjne warunki bezpłatnej wysyłki, wyświetlany jest w tym
        okresie specjalny komunikat na stronie głównej sklepu.

2.5. Jeśli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo
        żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności,
        wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy (art. 471 Kodeksu cywilnego).

3. Warunki płatności.

Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden ze sposobów płatności:

3.1. "ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera GLS / kuriera
        DPD / doręczyciela Poczty Polskiej dostarczającego przesyłkę (dopłata 5,00 zł/brutto)

3.2. "PRZEDPATA NA KONTO" czyli klient po otrzymaniu informacji o dostępności produktu wpłaca
        na konto ALNAR Jarosław Kot kwotę za towar.
        Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto:
        RAIFFEISEN POLBANK S.A. 72 1750 0012 0000 0000 2774 5075
         
3.3. "GOTÓWKA PRZY ODBIORZE OSOBISTYM" czyli płatność w kasie sklepu w momencie odbioru
        zamówionego towaru. Sklep mieści się pod adresem ul. Wysockiego 67/1, 15-168 Białystok

3.4. "ZAKUP NA RATY" (Credit Agricole Bank Polska S.A.)

4. Ceny produktów.

4.1. Ceny zamieszczone w sklepie internetowym są wyrażone w polskich złotych i zawierają
        podatek VAT. Do każdego zakupu wystawiany jest dokument sprzedaży: faktura VAT
        lub paragon fiskalny.

5. Jakość produktów i gwarancja.

5.1. Wszystkie oferowane w sklepie internetowym 
www.alnar.pl produkty są oryginalne,
        nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł.

5.2. W przypadku stwierdzenia usterki zakupionego towaru objętego gwarancją należy
        kontaktować się z biurem ALNAR lub serwisem wskazanym przez producenta. Gwarancja
        i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta.
        Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.
        
(więcej o gwarancji)

6. Odbiór zamówienia wysłanego na odległość.

6.1. Odbierając zamówione produkty, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki.
        W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych / transportowych przesyłki, należy
        odmówić jej przyjęcia.

6.1.1. Jak należy postępować w przypadku kiedy zamówienie odbierane na poczcie lub 
           w Paczkomacie jest uszkodzone?
           W pierwszej kolejności konsument powinien zgłosić swoje zastrzeżenia operatorowi
           pocztowemu. Zgodnie z art. 87 ust. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe
           roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia
           przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej
           niedające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później
           niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego
           tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między
           przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej
           doręczeniem adresatowi.
           Następnie konsument powinien skierować do operatora pocztowego reklamację. Niemniej
           jednak roszczenia konsument ma prawo kierować również do sprzedawcy: z tytułu
           niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27
           lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
           cywilnego lub z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na zasadach
           ogólnych Kodeksu cywilnego (art. 471 i n.). Jeżeli wada towaru powstała podczas przesyłki
           sprzedawca może wystąpić następnie z roszczeniami regresowymi wobec odpowiedzialnych
           podmiotów trzecich, tj. operatora pocztowego. Zgodnie bowiem z art. 474 Kodeksu cywilnego
           dłużnik jest odpowiedzialny jak za własne zarówno za działania lub zaniechania osób,
           z których pomocą wykonuje zobowiązanie, jak również tych, którym wykonanie
           zobowiązania powierza.

6.1.2. Jak należy postępować, gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia?
          W sytuacji gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia, konsument
          powinien żądać sporządzenia odpowiedniego protokołu. Zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy
          z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się,
          że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan
          przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na
          żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.
          Następnie konsument powinien skierować do przewoźnika reklamację. Zgodnie z art. 75
          ust. 1 ww. ustawy, dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym na podstawie ustawy
          lub przepisów wydanych w jej wykonaniu przysługuje uprawnionemu po bezskutecznym
          wyczerpaniu drogi reklamacji.
          Niemniej jednak swoje roszczenia konsument ma prawo kierować również do sprzedawcy: z
          tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia
          27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
          cywilnego lub z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonana zobowiązania na zasadach
          ogólnych Kodeksu cywilnego (art. 471 i n.). Jeżeli towar został uszkodzony podczas przesyłki,
          sprzedawca może wystąpić następnie z roszczeniami regresowymi wobec odpowiedzialnych
          podmiotów trzecich, tj. przewoźnika. Zgodnie bowiem z art. 65 ustawy Prawo przewozowe
          przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe
          od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki
          (ust. 1). Przewoźnik nie ponosi jednak odpowiedzialności określonej w ust. 1, jeżeli utrata,
          ubytek lub uszkodzenie albo opóźnienie w przewozie przesyłki powstały z przyczyn
          występujących po stronie nadawcy lub odbiorcy, niewywołanych winą przewoźnika, z
          właściwości towaru albo wskutek siły wyższej. Dowód, że szkoda lub przekroczenie terminu
          przewozu przesyłki wynikło z jednej z wymienionych okoliczności, ciąży na przewoźniku (ust. 2)

7. Odstąpienie od umowy

7.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta” konsument, który zawarł
       umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej
       bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
       art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta”. Bieg terminu
       do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub
       wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Art. 34. ust. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
Art. 35. 1. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art.21 ust. 2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
ust.2. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


7.2. Konsument może odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
       Oświadczenie można złożyć na specjalnie przygotowanym formularzu (
wersja .doc / wersja .PDF).
       Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie
       o odstąpieniu od umowy można złożyć w formie pisemnej drogą pocztową lub w formie
       elektronicznej wysyłając zeskanowany wypełniony dokument na adres naszej poczty
       elektronicznej
alnar@alnar.pl. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość
       lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli
       konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim sklep internetowy alnar.pl
       jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

7.3. Firma ALNAR Jarosław Kot - sklep internetowy alnar.pl zobowiązuje się niezwłocznie*, nie
        później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu
        od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt
        dostarczenia przedmiotu do konsumenta (jeśli takowy był naliczony). Zwrot płatności nastąpi
        przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument
        wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Wybór innego sposobu zwrotu nie wiąże się
        z żadnymi dodatkowymi kosztami. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny
        niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy alnar.pl, sklep
        internetowy alnar.pl nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego
       dodatkowych kosztów.  
*sklep internetowy alnar.pl zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta” może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

7.4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz
        do sklepu internetowego alnar.pl lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sklep internetowy
        alnar.pl niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy
        w takim stanie, w jakim został zakupiony wraz z kserokopią lub oryginałem dowodu zakupu,
        instrukcją i gwarancją (jeżeli takie zostały dołączone). Do zachowania terminu wystarczy
        odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie
        wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny
        do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7.5. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
        nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

7.5.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
           konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
           świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

7.5.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
           przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu
           do odstąpienia od umowy;

7.5.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
           specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
7.5.4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
           lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

7.5.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
           której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub
           ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

7.5.6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu
           na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7.5.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
           przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
           30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

7.5.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
           pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,
           których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne
           do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
           konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

7.5.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
           komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
           zostało otwarte po dostarczeniu;

7.5.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

7.5.11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

7.5.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
             przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
             wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie
             oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

7.5.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
             spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
             terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę
             o utracie prawa odstąpienia od umowy.

8. Reklamacje z tytułu rękojmi

8.1. Reklamację na wady przedmiotu zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego o rękojmi można złożyć
       sprzedawcy internetowemu, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat
       od wydania rzeczy kupującemu.

8.2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta” jeżeli rzecz
        sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, zażądać wymiany
        rzeczy lub usunięcia wady. Sklep internetowy alnar.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się
        do żądań reklamacyjnych. Zgodnie z ustawą po tym terminie uważa się, że sklep
        internetowy alnar.pl żądanie uznał za zasadne.

8.3. Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi 
        pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód
        zawarcia transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

8.4. Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani
       nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
       W przypadku produktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować
       produkt posiadający wady.

9. Ochrona danych osobowych. 

     Firma ALNAR Jarosław Kot - właściciel sklepu zobowiązuje się do ochrony danych osobowych
     zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą
     ustawą klienci sklepu internetowego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania
     oraz wniesienia żądaniu o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Ujawnienie danych jest całkowicie
     dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie
     udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane tylko i wyłącznie
     w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane
     korespondencyjne mogą być wykorzystane również do prowadzenia ewidencji klientów
     i rozesłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu 
www.alnar.pl Ujawnione
     informacje personalne nie będą nigdy przekazane osobom trzecim. Przekazane nam dane
     osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie
     OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

10. Odpowiedzialność sprzedawcy.

      Odpowiedzialność za działanie sklepu 
www.alnar.pl ponosi firma: 
      ALNAR Jarosław Kot ul.Rubinowicza 35 15-169 Białystok
      Tel./fax. +48 (85) 67-55-408, 502 329-994, NIP 966-027-72-73 REG 200009851
      Konto nr: BANK BGŻ S.A. 03 2030 0045 1110 0000 0279 7240 
      która jest jego wyłącznym właścicielem.
      
      Wszelkie zamieszczone znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli.  
      W sklepie zostały umieszczone wyłącznie w celach informacyjnych.
      Zdjęcia i opisy produktów zamieszczone w witrynie internetowej sklepu ALNAR mają
      jedynie charakter informacyjny, w razie jakichkolwiek niepewności należy skontaktować
      się z obsługą sklepu.

       W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu
       Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności
       za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku
       (Dz.U.Nr 22 poz.271 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku
       o prawach konsumentów (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z dnia 24.06.2014r.)


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl