Czas dostawy i wysyłki
Poniżej prezentujemy orientacyjne przedziały czasowe dostaw, o terminie wysyłki i otrzymania towaru decydują dwa klucze czynniki:
1. Dostępność: Jest to czas potrzebny sprzedającemu na przygotowanie zamówionych produktów do wysyłki. W zależności od kategorii i ilości produktów istnieją różne czasy przygotowania dla różnych pozycji. Czas potrzebny na przygotowanie towarów do wysyłki, jest zawsze podany na stronie danego produktu (np. Dostępny, 1-3 dni, 2-10 dni)
2. Metoda dostawy: Drugim czynnikiem jest wybrana przez Państwa metoda wysyłki lub dostawy. Czas transportu różni się w zależności od wyboru firmy spedycyjnej, która jest odpowiedzialna za dostarczenie zamawianych produktów. Zapraszamy do zapoznania się z poniższym, aby uzyskać więcej informacji na temat czasu dostawy:
Dostawa firmą kurierską (1-2 dni robocze)

Jak długo zazwyczaj trwa dostawa? Krajowe przesyłki są zazwyczaj dostarczane w standardowym czasie dostawy na następny dzień roboczy. W niektórych przypadkach jak np. awaria samochodu kuriera, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia czy błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy termin dostawy może zostać wydłużony. Standardowe terminy dostaw w całej Europie wynoszą od 48 do 96 godzin. GLS oraz DPD doręcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach pracy.
Stan realizacji mogą Państwo sprawdzić za pomocą stron internetowych odpowiedniej spedycji i podanego przez nas numer przesyłki.
Monitorowanie w DPD: www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Monitorowanie w GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Dostawa do paczkomatu InPost (1-2 dni robocze)

Deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania. Szczegółowe informacje na temat terminów doręczeń są określone w Regulaminach poszczególnych usług na stronie https://inpost.pl/regulaminy.
Monitorowanie w InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek
Dostawa Poczta Polska (1-5 dni roboczych)

To proste i od lat sprawdzone rozwiązanie dla Twoich przesyłek do 10 kg. Priorytetowa – przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania (D+1) pod warunkiem nadania do godziny 15:00. Przewidywane terminy realizacji usługi nie stanowią gwarantowanych terminów doręczenia, więcej w REGULAMINIE POCZTY POLSKIEJ.
Monitorowanie w PP: https://emonitoring.poczta-polska.pl
Przejdź do strony głównej