wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • ALNAR Jarosław Kot
    NIP: 966-027-72-73
  • E-mail:alnar@alnar.pl
  • Telefon85-733-35-04
    502-329-994
    790-781-454
  • Godziny działania sklepupn-pt: 8 - 17 sobota: 8 - 14

Producenci

Kategorie

Promocje

ZEKLER 30 Bezbarwne HC OKULARY OCHRONNE 380600502

ZEKLER 30 Bezbarwne HC OKULARY OCHRONNE 38060050211,64 zł10,95 zł brutto8,90 zł netto

TENGTOOLS UCHWYTY SPRĘŻYSTE DO NASADEK 1/2" 28930402

TENGTOOLS UCHWYTY SPRĘŻYSTE DO NASADEK 1/2" 289304027,64 zł7,37 zł brutto5,99 zł netto

LUNA ŚCISK ŚRUBOWY 250x120mm 209520402

LUNA ŚCISK ŚRUBOWY 250x120mm 209520402103,50 zł98,28 zł brutto79,90 zł netto

MICOLED LAMPA NA MAGAZYN HALA 70W LED

MICOLED LAMPA NA MAGAZYN HALA 70W LED 1 381,91 zł1 290,00 zł brutto1 048,78 zł netto

JEPSON WIERTŁO RDZENIOWE 28X30MM

JEPSON WIERTŁO RDZENIOWE 28X30MM 175,00 zł123,00 zł brutto100,00 zł netto

HITACHI CJ90VST WYRZYNARKA 705W

HITACHI CJ90VST WYRZYNARKA 705W399,00 zł340,00 zł brutto276,42 zł netto

GUIDE 268 RĘKAWICE SPAWALNICZE SIZE 10 - 223530932

GUIDE 268 RĘKAWICE SPAWALNICZE SIZE 10 - 22353093247,13 zł42,93 zł brutto34,90 zł netto

Allegro

 

Reklamacje

 

     Reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową można złożyć sprzedawcy
     internetowemu w ciągu 2 lat od daty wydania towaru. Co istotne, konsumenta obowiązuje
     jeszcze jedno ograniczenie – kupujący musi to zrobić przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia
     niezgodności towaru z umową (termin ten trzeba liczyć od momentu ujawnienia się wady – np.
     popsucia się zakupionego sprzętu).

     Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi 
     pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód zawarcia
     transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

     Jeżeli reklamacja dotycząca niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (na podstawie
     przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży 
     konsumenckiej) zostanie uznana, nastąpi zwrot kosztów przesłania towaru. W wypadku,
     gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący.

     Sklep internetowy www.alnar.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądań reklamacyjnych. 
     Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
     konsumenckiej, jeżeli konsument wystąpi z żądaniami z tytułu niezgodności towaru
     konsumpcyjnego z umową, a sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni,
     uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 
     Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawie-   
     sza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku pro-
     duktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować produkt posiadający wady.


 

 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl