wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • ALNAR Jarosław Kot
    NIP: 966-027-72-73
  • E-mail:alnar@alnar.pl
  • Telefon85-733-35-04
    502-329-994
    790-781-454
  • Godziny działania sklepupn-pt: 8 - 17 sobota: 8 - 14

Producenci

Kategorie

Promocje

LUNA WIERTARKO-FREZARKA MDM 400 - 204570105

LUNA WIERTARKO-FREZARKA MDM 400 - 20457010519 759,00 zł16 592,00 zł brutto13 489,43 zł netto

TENGTOOLS ZESTAW NARZĘDZI TM095 + GRATIS  231330101

TENGTOOLS ZESTAW NARZĘDZI TM095 + GRATIS 231330101939,90 zł662,97 zł brutto539,00 zł netto

MILWAUKEE HD18 SX-32C PIŁA SZABLASTA - 4933411150

MILWAUKEE HD18 SX-32C PIŁA SZABLASTA - 49334111501 399,00 zł1 199,00 zł brutto974,80 zł netto

LIMIT DALMIERZ LASEROWY L40 40m - 242140101

LIMIT DALMIERZ LASEROWY L40 40m - 242140101448,52 zł429,27 zł brutto349,00 zł netto

TENGTOOLS NOŻYCE DO KABLI 496 - 144050101

TENGTOOLS NOŻYCE DO KABLI 496 - 14405010185,12 zł84,87 zł brutto69,00 zł netto

LUNA PRASA WARSZTATOWA MW50FP 50T - 236770509

LUNA PRASA WARSZTATOWA MW50FP 50T - 23677050910 444,00 zł9 089,00 zł brutto7 389,43 zł netto

Allegro

 

Reklamacje

 

     Reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową można złożyć sprzedawcy
     internetowemu w ciągu 2 lat od daty wydania towaru. Co istotne, konsumenta obowiązuje
     jeszcze jedno ograniczenie – kupujący musi to zrobić przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia
     niezgodności towaru z umową (termin ten trzeba liczyć od momentu ujawnienia się wady – np.
     popsucia się zakupionego sprzętu).

     Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi 
     pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód zawarcia
     transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

     Jeżeli reklamacja dotycząca niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (na podstawie
     przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży 
     konsumenckiej) zostanie uznana, nastąpi zwrot kosztów przesłania towaru. W wypadku,
     gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący.

     Sklep internetowy www.alnar.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądań reklamacyjnych. 
     Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
     konsumenckiej, jeżeli konsument wystąpi z żądaniami z tytułu niezgodności towaru
     konsumpcyjnego z umową, a sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni,
     uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 
     Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawie-   
     sza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku pro-
     duktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować produkt posiadający wady.


 

 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl