wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • ALNAR Jarosław Kot
    NIP: 966-027-72-73
  • E-mail:alnar@alnar.pl
  • Telefon85-733-35-04
    502-329-994
    790-781-454
  • Godziny działania sklepupn-pt: 8 - 17 sobota: 8 - 14

Producenci

Kategorie

Promocje

TENGTOOLS KLUCZ PŁASKO-OCZKOWY ZAPADKOWY 13MM

TENGTOOLS KLUCZ PŁASKO-OCZKOWY ZAPADKOWY 13MM76,60 zł72,45 zł brutto58,90 zł netto

MORAKNIV NÓŻ Z POCHWĄ MORA OUTDOOR 2000 - 44180503

MORAKNIV NÓŻ Z POCHWĄ MORA OUTDOOR 2000 - 44180503101,94 zł73,68 zł brutto59,90 zł netto

JEPSON WIERTŁO RDZENIOWE 15X55MM

JEPSON WIERTŁO RDZENIOWE 15X55MM 138,00 zł97,00 zł brutto78,86 zł netto

GUIDE 5161 RĘKAWICE ROBOCZE SIZE 7 - 223532052

GUIDE 5161 RĘKAWICE ROBOCZE SIZE 7 - 22353205224,88 zł23,25 zł brutto18,90 zł netto

KRAFTWERK IMADŁO RÓWNOLEGŁE STALOWE 150 mm - 2963

KRAFTWERK IMADŁO RÓWNOLEGŁE STALOWE 150 mm - 2963701,00 zł617,00 zł brutto501,63 zł netto

Allegro

 

Reklamacje

 

     Reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową można złożyć sprzedawcy
     internetowemu w ciągu 2 lat od daty wydania towaru. Co istotne, konsumenta obowiązuje
     jeszcze jedno ograniczenie – kupujący musi to zrobić przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia
     niezgodności towaru z umową (termin ten trzeba liczyć od momentu ujawnienia się wady – np.
     popsucia się zakupionego sprzętu).

     Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi 
     pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód zawarcia
     transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

     Jeżeli reklamacja dotycząca niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (na podstawie
     przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży 
     konsumenckiej) zostanie uznana, nastąpi zwrot kosztów przesłania towaru. W wypadku,
     gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący.

     Sklep internetowy www.alnar.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądań reklamacyjnych. 
     Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
     konsumenckiej, jeżeli konsument wystąpi z żądaniami z tytułu niezgodności towaru
     konsumpcyjnego z umową, a sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni,
     uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 
     Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawie-   
     sza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku pro-
     duktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować produkt posiadający wady.


 

 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl